198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
youremail@yourdomain.com
+88 (0) 101 0000 000
Follow Us
Image Alt
Retail

RETAIL

Neuromarketing is niet meer weg te denken als onderzoekstool in de retail. Het inzicht dat consumentengedrag voor 95% wordt gestuurd door onbewuste processen maakt het inspelen op bewuste keuzes ontoereikend voor marketeers. De hamvraag is daarom: hoe kun je als ondernemer jouw boodschap en retail omgeving zo ontworpen worden dat consumenten onbewust kiezen voor dat ene merk of product? Onze experts laten zien welke  factoren bijdragen aan hogere klanttevredenheid, hogere merk- of winkelloyaliteit en een beter verkoopresultaat.

Waarom Consumatics:

– Team van experts uit de vakgebieden psychologie, neurobiologie en marketing
– Al meer dan tien jaar ervaring in onderzoek naar onbewust shoppergedrag
– Slimme methoden om te meten wat klanten je niet vertellen
– Bruikbaar advies om jouw retail omgeving of marketingcampagne te verbeteren
– Hogere mate van tevredenheid en loyaliteit en daardoor een groeiende omzet

Voor wie