198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
youremail@yourdomain.com
+88 (0) 101 0000 000
Follow Us

Nieuw winkelconcept | Hans Anders

 

 

 

 

 

De vraag
Hans Anders wilde weten of klanten verschillen opmerken tussen het oude en het nieuwe winkelconcept en hoe het nieuwe concept beleefd wordt. Met die input konden eventuele aanpassingen doorgevoerd worden en onderbouwde beslissingen gemaakt worden over een verdere uitrol van het nieuwe concept.


De methode
Bij Hans Anders winkels in Zwolle, Den Haag, Utrecht en Haarlem zijn vragenlijsten afgenomen over de ervaring van de nieuwe en oude winkels. Onderdelen die hier werden meegenomen zijn: de eerste indruk, uitstraling, indeling, assortiment en prijs. Voor het testen van verschillende winkelonderdelen is onze VR-tool OSQAR gebruikt.

De resultaten
Er is een rapportage aangeleverd aan Hans Anders met de resultaten van het onderzoek. Hier in kwam bijvoorbeeld naar voren dat klanten meer vertrouwen hebben in een goede prijs/kwaliteitverhouding bij de nieuwe winkel.
Door middel van deze resultaten weet Hans Anders wat klanten wel en niet prettig vinden aan de nieuwe winkels.

Previous Project
Next Project