198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
youremail@yourdomain.com
+88 (0) 101 0000 000
Follow Us

Trendonderzoek | Horecava

 

 

 

 

 

De vraag

Horecava wilde op het innovatieplein van de 2017 editie graag een onderzoek doen naar nieuwe trends in de hospitality branche.

De methode

Een drietal gave nieuwe concepten (T’s, Swych en SNCKBR) werd in VR getoond aan passerende horeca professionals op de beursvloer. Gevraagd werd in welke mate zij de omschreven trend vernieuwend en potentieel succesvol achtten. Daarnaast werd gevraagd in hoeverre zij interesse hadden de omschreven trend in hun eigen onderneming toe te passen.

Het resultaat

De horecaprofessionals zagen in SNCKBR een echt gat in de markt. De duurzame en gezonde producten werden als USP met potentie gezien. Ook zouden de respondenten de supergezonde voeding graag aan hun eigen concepten toevoegen. Het theeconcept van T’s werd ook als interessant om zelf toe te passen beoordeeld. Een eigen, aparte theekaart bleek bij veel respondenten op de wenslijst te staan.

Previous Project
Next Project