198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
youremail@yourdomain.com
+88 (0) 101 0000 000
Follow Us

Schoonmaakbeleving | Asito

 

 

 

 

 

De vraag
Klanttevredenheidsonderzoek op Mbo-scholen laat zien dat de dienstverlening van Asito niet altijd zo positief ervaren wordt als gewild. Consumatics is ingeschakeld om te onderzoeken welke factoren invloed hebben op de tevredenheid van gebruikers over de dienstverlening op scholen.

De methode
Na een uitvoerige literatuurstudie zijn er Mystery Visits en Expert Visits gedaan bij verschillende ROC locaties om de (onbewuste) schoonbeleving in kaart te brengen. De observatielijst werd toegespitst op de thema’s zintuigelijke perceptie, schoonheid, pandconditie, interieur, exterieur, bouwstijl, werknemers, studenten, interactie en communicatie.

Het resultaat
Er is een rapport opgeleverd met concrete adviezen. Bijvoorbeeld dat citrusgeur er voor zorgt dat we ons schoner gedragen. Daarnaast heeft Consumatics een model opgesteld dat vier pijlers van een schoonmaakbeleving beschrijft. Asito kan met de verschillende elementen per pijler aan de slag om de schoonbeleving en daarmee de klanttevredenheid te verhogen!

Previous Project
Next Project