198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
youremail@yourdomain.com
+88 (0) 101 0000 000
Follow Us

Rabobank

 

 

 

 

 

Masterclass | Rabobank Rotterdam

Consumatics heeft in opdracht voor de Rabobank Rotterdam een masterclass gegeven om het belang van neuromarketing te laten zien. Dit is gedaan aan de hand van de verwencirkel. De 5 onderdelen die hier aan bod komen: Prikkel de zintuigen, maak het duidelijk, maak het makkelijk, bevestig de keuze en handel snel.
Na de masterclass hadden de deelnemers kennis over onze keuzes beïnvloed worden, bijvoorbeeld door achtergrondmuziek, prijsweergave en gebruik van afbeeldingen.

 

Gastheerschap | Rabobank

De vraag

Rabobank beoogt altijd de beste service te verlenen aan hun klanten, zeker nu er de afgelopen jaren meer behoefte is ontstaan aan extra aandacht voor de klant. Om in kaart te brengen hoe klanten onbewust keuzes maken, heeft Rabobank onze expertise ingeschakeld.

De methode

Tijdens een kick-off sessie over gastheerschappij hebben wij onze wetenschappelijke onderzoeken met betrekking tot klantinteractie gedeeld. Daarnaast hebben wij ook informatie gedeeld over omgevingsfactoren. Na deze informatie te hebben gekregen deden de deelnemers mee aan een exclusief opgestelde quiz om te strijden voor eeuwige roem. Wat weet jij over je klant? Wat laat jouw klant terugkeren? Hoeveel mensen krijgen over een slechte klantervaring te horen? Naar aanleiding van deze sessie komt er periodiek een ambassadeursteam bij elkaar om deze, en nieuwe punten, door te nemen.

Het resultaat

“De inhoud wordt op authentieke wijze gedeeld en wij waarderen de wetenschappelijke onderbouwing. Een enthousiast team!”

Previous Project
Next Project