De vraag
Hutten draagt met gastvrijheid en ambachtelijk bereid eten en drinken bij aan een beter, leuker, gezonder, lekkerder, eerlijker en duurzamer leven. Fantastische initiatieven worden gecreëerd en in korte termijn gerealiseerd om constant voorop te lopen. Naast het neerzetten van het goede product wilt Hutten haar marketing ondersteunen met de nieuwste kennis. Om deze reden is Consumatics aangehaakt. Met welk doel? Om het mooie verhaal nog beter over te kunnen brengen aan de duizenden mensen die dagelijks genieten van de gerechten van Hutten.
De methode
Het marketingteam van Hutten mocht op ieder moment vragen stellen aan Consumatics. Daarnaast ging een expert van Consumatics regelmatig bij langs op het kantoor van Hutten of op locatie bij één van hun relaties. De focus van deze samenwerking lag op het overdragen van kennis; het marketingteam werd meegenomen in de kennis over het onbewuste, zodat zij in de toekomst in staat zijn om deze informatie zelf toe te passen.
Het resultaat
Talloze uitingen en initiatieven zijn geoptimaliseerd door het marketingteam met dank aan de inzichten van Consumatics. En het verhaal? Dat staat als een huis. Het Huis van Hutten, welteverstaan.