198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
youremail@yourdomain.com
+88 (0) 101 0000 000
Follow Us

Kaartoptimalisatie | Hallmark

 

 

 

 

 

 

De vraag
Hallmark wilde weten wat aandacht van de shopper trekt bij de presentatie van het aanbod kaarten. Consumatics heeft hiervoor een onderzoek uitgevoerd bij zowel Nederlandse als Belgische winkels waar Hallmark kaarten verkocht worden. Met deze inzichten wilde Hallmark het aanbod beter afstemmen op de klant.

De methode
In de wetenschappelijke literatuur is gekeken naar onderwerpen als: Wie kopen er een kaartje? Waar koop je een kaartje voor? Deze kennis is aangevuld met uitkomsten van een online vragenlijst die bij meer dan 3000 respondenten is afgenomen. Vervolgens zijn verschillende retailers geïnterviewd om te bepalen hoe het aanbod verbeterd kon worden.

Het resultaat
Hallmark heeft een overzicht ontvangen van de resultaten uit verschillende onderzoeken, met daarbij tips vanuit de doelgroep, de shopper profielen die Consumatics in kaart heeft gebracht en verbeterpunten per verkooppunt.

Previous Project
Next Project