198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
youremail@yourdomain.com
+88 (0) 101 0000 000
Follow Us

Inspiratiesessie | Accor

 

 

 

 

 

De vraag
Om de gasten van Accor Hotels zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn is het essentieel om een actueel profiel te hebben van gasten die in de hotels verblijven. De tool die gebruikt werd om de gastgegevens te analyseren werd nog niet optimaal gebruikt. Consumatics is daarom ingeschakeld om een presentatie en een workshop te geven over hoe data van hotelgasten verzameld kan worden en hoe deze gegevens gebruikt kunnen worden in de tool.

De methode
Er is een speciale ambassadeur dag georganiseerd om medewerkers te inspireren en een gevoel van waardering en empowerment te geven. Tevens werd deze dag opgezet om nieuwe initiatieven te tonen en hulpmiddelen te geven om collega’s in ieder hotel te motiveren.

Het resultaat
Tijdens de presentatie kregen de deelnemers informatie over het ontstaan van gedragsverandering en hoe je het best een gesprek met een gast kunt voeren. Om ervoor te zorgen dat deze kennis gemakkelijk overgedragen kon worden aan collega’s heeft Consumatics een overzichtelijk document gemaakt. De bevindingen van het onderzoek werden aangeleverd in een rapportage.

Previous Project
Next Project