198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
youremail@yourdomain.com
+88 (0) 101 0000 000
Follow Us

Expert Visits | Van Dijk Flora

 

 

 

 

 

De vraag
Van Dijk Flora, Shopology en Consumatics zijn de samenwerking aangegaan om met bloemen en planten nog meer verschil te maken. En waarom? Om meer vanuit de consument te ontwikkelen, te verkopen en marketing te doen. En zodat klanten nog beter bediend worden en hun omzet zien stijgen.

De methode
Er zijn Expert Visits gedaan bij Lidl Amersfoort en Lidl Hoorn. De verkregen informatie van Van Dijk Flora is bestudeerd en meegenomen in het onderzoek. Naast artikelen uit de bestaande database van Consumatics, is er gezocht naar studies die specifiek aansluiten bij Van Dijk Flora. Deze wetenschappelijke inzichten zijn gecombineerd met bestaande expertise van Consumatics.

Het resultaat
Er is een adviesrapport aangeleverd met concrete adviezen voor Van Dijk Flora. Bijvoorbeeld dat de prijsperceptie beïnvloedt kan worden door gebruik te maken van combideals, en dat het kopen van planten aantrekkelijker gemaakt kan worden door smeuïge beschrijvingen en mooie verpakkingen te gebruiken.

Previous Project
Next Project