Podcast: Wenda Linthorst voor Nyenrode Business Universiteit over neuromarketing.
Samen met Neyenrode Business Univeriteit heeft founder mama Wenda Linthorst-Kielstra een interessante podcast opgenomen over onbewust gedrag, neuromarketing en de kracht van Consumatics.
In de podcast vertelt Wenda onder
andere over haar interesse in neuromarketing, en hoe Misset Horeca haar
presentatie tijdens de Horecava oppikte, waarna het balletje ging rollen.
Ook geeft Wenda antwoord op de vraag of zij wel eens nadenkt over de ethische
aspecten van onbewuste beïnvloeding.
Lees hier het
artikel of beluister de podcast via:
Soundcloud: https://soundcloud.com/user-919902028/neuromarketing-met-wenda-linthorst
Spotify: https://open.spotify.com/episode/64XwYuOv2hEQaK6ByMUX6V?si=HmMWtVidQdGoUakUeTSUig
Youtube: https://youtu.be/LpuX5zYG0yU