Terug naar overzicht

Employee Journey


Leer het maximale uit je medewerkers te halen door de perfecte werksfeer te creëren!

Uit onderzoek (Gallup, 2013) blijkt dat 80% van de Nederlandse werknemers zich niet betrokken voelt bij zijn of haar werk. 11% is zelfs actief niet betrokken, en werkt dus feitelijk tegen.

Wat gaat hier mis? Waarom hebben organisaties zoveel moeite om de medewerker bevlogen, duurzaam productief en gelukkig te krijgen?

Consumatics doet samen met Management Class onderzoek naar de Employee Journey. Het logische vervolg op de Customer Journey. Waarom logisch? Omdat de denkwijze van de Customer Journey bewezen succesvol is en omdat onderzoek aantoont dat een bevlogen medewerker ook leidt tot een gelukkiger klant! Een organisatie bereikt dus een positieve customer experience door de employee experience te verbeteren.

We passen als eerste de kennis van het onbewuste en het menselijk brein toe op de medewerker. Welke omgevingsfactoren maken nu een fijne, productieve werkplek? Wat is het effect van ontwikkeling, salariëring, managementstijl en autonomie op hoe een medewerker zich voelt en presteert?

Op dit moment wordt de laatste hand gelegd aan een vernieuwende methode om de Employee Journey in kaart te brengen en te verbeteren. We zijn bezig met vooruitstrevend onderzoek en staan op het punt deze nieuwe inzichten te delen met de markt. Blijf ons volgen voor de laatste ontwikkelingen. 

Met jouw eigen organisatie deelnemen aan de ontwikkeling en vooroplopen in modern HR-management? Neem dan contact op via info@consumatics.nl 

         

Meer weten?

Wenda kan je hier alles over vertellen




Wenda Kielstra

Mede eigenaar