Terug naar overzicht

OSQAR Summer Research


De zomer komt eraan en dit betekent voor veel ondernemingen een periode van “kalmte voor de storm”, er zijn minder vergaderingen en veel projecten liggen (tijdelijk) stil, maar in september barst alles weer in alle hevigheid los. Als professional kun je deze rustigere periode dus ook slim benutten. Wat denk je van een compact Virtual Reality onderzoek (resultaat binnen 3 weken na aanvang!), waarin jij huidige toepassingen of nieuwe ideeën voorafgaande aan implementatie kunt testen op hun effect op de beleving van de consument? Op deze manier kun jij na de zomer direct aan de slag met frisse, betrouwbaar geteste ideeën, om de doelstellingen voor dit jaar echt te kunnen waarmaken!

 

Wij bieden deze zomer tegen een gereduceerde prijs een compact OSQAR-onderzoek (in Virtual Reality) aan. Met onze eigen ontwikkelde onderzoeksmethode OSQAR zijn wij in staat om allerlei factoren diepgaand en efficiënt te testen middels Virtual Reality. Denk hierbij aan een omgeving waarin klanten worden ontvangen, maar ook aan het effect van marketinguitingen of een ideale schapindeling. Door een ruimte in 360 graden te filmen en hierin bepaalde onderzoeksvariabelen aan te brengen, kan het effect op de beleving van de consument zeer realistisch getest worden. Dit kan omdat zij dit écht ervaren.

 

Door een OSQAR Summer Research uit te voeren in de rustige zomerperiode, krijg jij in een zeer korte tijd (binnen 3 weken na aanvang) bruikbare inzichten. Hierdoor kun jij na de zomer meteen aan de slag om jouw doelstellingen te realiseren!

 

OSQAR

OSQAR is een revolutionaire nieuwe onderzoeksmethode van Consumatics. Ons Virtual Reality onderzoeksplatform stelt organisaties in staat om ruimtes te onderzoeken op hun effect op de beleving van de consument. Of het nu gaat om nieuwe kleuren op de muur, andere muziek of totaal nieuwe winkelconcepten, we leggen sneller en nauwkeuriger dan ooit bloot wat de effecten zijn op de consument. Jouw ruimte wordt in 360 graden gefilmd. Virtueel of in real-life brengen we de gewenste onderzoeksvariabelen aan. Andere kleuren, indeling, branding, muziek, meubels, planten, verlichting, noem het maar op. Hierbij stellen we een wetenschappelijk onderbouwde vragenlijst op, waarmee we het effect van de ingreep op de beleving van de consument kan worden blootgelegd. De data wordt verzameld en geanalyseerd. Binnen no-time heb je diepgaand inzicht in de effecten van de geplande ingreep, zonder ook maar een blik verf te openen!

 

Bekijk onderaan de pagina onze animatie van ruim een minuut over hoe deze methode werkt.

 

Resultaten

  • Op een snelle manier diepgaand en efficiënt testen middels Virtual Reality
  • Inzichten binnen 3 weken waarmee in het najaar direct mee aan de slag gegaan kan worden
  • Tegen een gereduceerde prijs ideeën zonder implementatie uittesten

 

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden van OSQAR Summer Research voor jouw organisatie? Neem dan contact op via 020-2619106 of stuur een email.

 

Meer weten?

Wenda kan je hier alles over vertellen




Wenda Kielstra

Mede eigenaar