Terug naar overzicht

Neuromarketing Summer Quiz


De zomer komt eraan en dit betekent voor veel ondernemingen een periode van kalmte voor de storm, er zijn minder vergaderingen en veel projecten liggen (tijdelijk) stil, maar in september barst alles weer los! Als professional kun je deze rustigere periode dus ook slim benutten. Het is namelijk een ideale periode om wat nieuws te leren, iets waar je in het najaar direct mee aan de slag kan om resultaten voor dit jaar te gaan waarmaken!

 

Hiervoor bieden wij deze zomer het volgende aan: in de vorm van een inspirerende quiz verrijk jij je kennis over de wereld van de neuromarketing! Door in het brein van de consument te kijken, krijg je beeld over wat hen daadwerkelijk beweegt. Hieruit vloeien interessante inzichten voort vanuit de neurowetenschappen, die kunnen helpen bij het begrijpen van de keuzes van de consument en… hierop in te kunnen spelen voor jouw organisatie!

 

Door deelname aan de Neuromarketing Summer Quiz krijg je in een energieke middag nieuwe inzichten en doe je daarnaast nieuwe contacten op. Aansluitend vindt er een borrel plaats. Zo kan je weer met frisse ideeën aan de slag na thuiskomst!

 

De doelgroep

Iedereen kan meedoen! Elke ondernemer, manager, franchisenemer of andere expert, kan een slaatje slaan uit inzichten en toepassingen vanuit de neuromarketing.

Wil jij inspiratie opdoen met het gehele team? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden voor een Quiz op maat, ook ontzettend goed voor de teambuilding!

Openbare sessie

Op 27 juli en op 24 augustus vinden de openbare sessies plaats. Iedereen kan zich kostenloos aanmelden. Het vindt plaats van 14.30 tot 16.45 uur in Amsterdam en na afloop drinken we graag nog even een borreltje met elkaar. 

Neuromarketing

Menselijke keuzes zijn vaak gebaseerd op onbewuste emoties. Keuzes worden verre van rationeel gemaakt, daar waar we gemaakte keuzes achteraf vaak rationaliseren. In de neuromarketing worden technieken vanuit neurowetenschap gebruikt om inzicht te verkrijgen over bepaalde reacties op stimuli. Dit biedt interessante inzichten voor de manier waarop de consument nu écht een keuze maakt. Daarnaast bieden wij praktische tips en toepassingen zodat jij in het najaar direct aan de slag kan met elementen vanuit de neuromarketing!

Resultaten

  • Inzichten die na de zomer direct kunnen worden toegepast in de praktijk!
  • Een boeiende en leuke middag die draait om plezier én verrijking van unieke kennis
  • Het opdoen van nieuwe contacten en uitwisseling van ervaringen

 

Ben je erbij 27 juli of 24 augustus? Meld je dan hier aan.

Voor vragen over een quiz bij jou in de organisatie, neem contact op via 020-2619106 of stuur een email.

Meer weten?

Wenda kan je hier alles over vertellen




Wenda Kielstra

Mede eigenaar