Terug naar overzicht

Literatuurstudie


Wat zegt de wetenschappelijke literatuur? Jouw vragen beantwoord aan de hand van bewezen kennis

Als ondernemer, marketeer, formule manager of directielid maak je continu keuzes die de beleving van de klant of gast beïnvloeden. Of het nu gaat om de vormgeving van een menukaart, inrichting van een winkel, formulering van een website tekst of script voor een commercial. Elke keuze heeft een effect op hoe de consument jou ervaart. Elke keuze kan procenten omzet en klanttevredenheid schelen. Je zou er haast geen keuzes meer van durven nemen!

Consumatics helpt je door dit oerwoud heen. Met een team van experts op gebied van business, psychologie en zelfs neurobiologie en een sterke fundering in wetenschappelijk onderzoek, kunnen we jou helpen de juiste keuzes te maken, en deze goed te onderbouwen. 

Sommige vragen zijn zo uniek of situatie-afhankelijk, dat we het antwoord samen met jou gaan onderzoeken middels een experiment in de praktijk. Veel vragen zijn echter al grondig onderzocht. Dan is het zaak om het kaf van het koren te scheiden en de wetenschappelijke inzichten te vertalen naar praktisch beleid. Dit doen wij voor je middels een literatuurstudie. 

Methode

Eerst brengen we in kaart welke kennis nodig is om jouw uitdaging het hoofd te kunnen bieden. Vervolgens duiken we de wetenschappelijke literatuur in, en evalueren en analyseren het beschikbare empirisch bewijs. Dit vertalen we naar een praktische handleiding en leveren we op in een duidelijk en bondig rapport. Zo kun je jouw keuzes baseren op feiten en kennis, en vergroot je de kans enorm dat je de gewenste effecten sorteert!

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen met een literatuurstudie? Neem voor meer informatie contact op via: info@consumatis.nl of bel naar 020-2619106.

Cases with this service

Meer weten?

Wenda kan je hier alles over vertellen




Wenda Kielstra

Mede eigenaar