Terug naar overzicht

Brand monitor


Ontdek hoe jouw merk beleefd wordt door de consument en hoe je hier de regie in neemt.

Als merk sta je voor een set aan waarden. Een identiteit en een imago, zorgvuldig op elkaar afgestemd. Dit geldt als de basis van waaruit je jouw keuzes maakt. Alles wat je doet ligt in lijn met de merkwaarden. 

Maar hoe ziet de consument jouw merk? Komt dat overeen met wat je nastreeft? Vindt de gemiddelde consument jou net zo fris, hip, luxe, toegankelijk, deskundig of vernieuwend als jij wil zijn? 

Consumatics introduceert de Brand Monitor. Een nieuwe onderzoekstechniek waarbij we jouw merk op een objectieve manier kunnen analyseren, en kwantificeren. Vervolgens meten we onder ons uitgebreide consumentenpanel wat de perceptie van jouw merk is. Middels een GAP-analyse kunnen we vervolgens blootleggen hoe duidelijk jouw merkboodschap overkomt en waar eventuele kansen tot verbetering liggen. 

Benieuwd hoe we jou kunnen helpen jouw merk nóg sterker te positioneren? Neem voor meer informatie contact op via: info@consumatics.nl of bel naar 020-2619106

Meer weten?

Wenda kan je hier alles over vertellen




Wenda Kielstra

Mede eigenaar