Terug naar overzicht

Inspiratiesessie | KHN


De vraag

De leden van de brancheorganisatie voor de horeca komen periodiek bij elkaar in afdelingsbijeenkomsten en ALV's. Rondom deze sessies worden zij graag geïnspireerd.

De methode

We verzorgen een quiz, waarbij content van het onbewuste wordt omgezet naar een 'pubquiz'. Het resultaat: diverse energieke presentaties en een quiz voor de leden van de KHN! Deelnemers doen informatie op over onbewust consumentengedrag, spelen fanatiek een spel en leren de andere deelnemers kennen. De onderzoeken van Consumatics zijn in een quiz gegoten. Wat is het effect van muziek, andere teksten op de menukaart of stoepborden op straat? In drie rondes leer je meer over jouw gast en hoe je in kunt spelen op hun wensen.

Het resultaat

De ondernemers kunnen de dag erna direct de opgedane kennis toepassen in de praktijk. Als we een ondernemer weer tegenkomen, horen we vaak 'de eurotekens zijn van de kaart af hoor', of 'ik weet nu welk gerecht ik bovenaan het menu moet zetten en zie dat het werkt!'

 

Services with this case

Meer weten?

Wenda kan je hier alles over vertellen




Wenda Linthorst

Mede-eigenaar