Terug naar overzicht

Marketing Support | Hutten


De vraag

Hutten draagt met gastvrijheid, ambachtelijk bereid eten en drinken bij aan een beter, leuker, gezonder, lekkerder, eerlijker en duurzamer leven. Fantastische initiatieven worden gecreëerd en in korte termijn gerealiseerd om constant voorop te lopen. Naast het neerzetten van het goede product willen ze ook in marketing ondersteund worden om met de nieuwste kennis te werken. Het onbewuste is hierbij de kern. En waarom? Om hun mooie verhaal nog beter over te kunnen brengen aan de duizenden mensen die dagelijks genieten van de gerechten van Hutten.

De methode

De samenwerkers van het marketingteam van Hutten mogen onbeperkt vragen aan ons stellen. Ook werkt een specialist van ons soms bij hen op kantoor of op locatie bij een van hun relaties. De focus ligt op overdragen; de kennis van Consumatics wordt niet alleen verwerkt, maar ook worden de samenwerkers meegenomen in de kennis over het onbewuste, zodat ze de volgende keer zelf de keuzes kunnen maken!

Het resultaat

Talloze uitingen van afgelopen jaar en initiatieven zijn geoptimaliseerd door de samenwerkers waarbij wij een rol konden hebben. En het verhaal? Dat staat als een huis. Het Huis van Hutten, welteverstaan.

"Het team verrijken en extra energie geven! Dat was de belofte van Consumatics. Met als doel nog meer blije gasten. Uiteraard klonk ons dat als muziek in de oren. En nu we een aantal maanden verder zijn kunnen we ook echt zeggen dat dat gelukt is. Het team is slimmer en kijkt met een andere bril en ook onze samenwerkers op locatie merken nu al verschil bij onze gasten!"

Services with this case

Meer weten?

Wenda kan je hier alles over vertellen




Wenda Linthorst

Mede-eigenaar