Terug naar overzicht

Klantenonderzoek | ING


De vraag 

Vanuit ING kwam de vraag of wij kwantitatieve onderzoeken naar de klanten beter in lijn kunnen maken met het verhaal van ING. Ook moest de manier waarop dat kan leuk zijn! 

 

De methode

Uiteenlopende presentaties en bestanden zijn doorgenomen, om een goed beeld te krijgen van waar ING staat. Het opgeleverde moet namelijk perfect aansluiten bij de toekomstplannen van de organisatie. Er is bekeken hoe vooruitstrevende internationale organisaties vergelijkbare onderzoeken doen en wat we daarvan kunnen leren. De resultaten zijn vervolgens gepresenteerd!

 

Het resultaat 

Consumatics heeft een handzaam boekje opgeleverd vol met ideeën hoe onderzoek naar een hoger niveau gebracht kan worden. ING was verbaasd dat er binnen de huidige mogelijkheden al zo veel vernieuwing zou kunnen. Er is een plan gemaakt wat er op korte, middellange en lange termijn gedaan kan worden. Daar wordt nu hard aan gewerkt zodat jij als klant binnenkort op enthousiaste wijze, op een unieke manier je mening kunt geven over de bank!

Meer weten?

Wenda kan je hier alles over vertellen




Wenda Linthorst

Mede-eigenaar