Terug naar overzicht

Gastheerschap | Rabobank Stad & Midden Groningen


De vraag

Rabobank beoogt altijd de beste service te leveren voor hun klanten, maar anno 2016 is er een extra behoefte aan meer aandacht voor klanten ontstaan. Om in kaart te brengen hoe klanten onbewust keuzes maken, hebben zij onze expertise ingeschakeld.

De methode

Tijdens een kick-off sessie over gastheerschappij hebben wij onze wetenschappelijke onderzoeken met betrekking tot klantinteractie gedeeld. Daarnaast hebben wij ook informatie gedeeld over omgevingsfactoren. Na deze informatie te hebben gekregen deden zij mee aan een exclusief opgestelde quiz om te strijden voor eeuwige roem. Wat weet jij over je klant? Wat laat jouw klant terugkeren? Hoeveel mensen krijgen over een slechte klantervaring te horen? Sinds deze sessie is geweest komt er periodiek een ambassadeursteam bij elkaar om deze, en nieuwe punten, door te nemen.

Het resultaat

"De inhoud wordt op authentieke wijze gedeeld en wij waarderen de wetenschappelijke onderbouwing. Een enthousiast team!"

Services with this case

Meer weten?

Wenda kan je hier alles over vertellen




Wenda Linthorst

Mede-eigenaar