Terug naar overzicht

Het rendement van aandacht

29 november 2018

Oprechte aandacht en gastvrijheid, welke positieve impact heeft het op klanten en gasten en misschien nog wel belangrijker op het geluk en vitaliteit van de medewerker? Gelukkige medewerkers zorgen voor een aanzienlijk hogere klantwaardering, zo blijkt uit onderzoek en zorgen ook nog eens voor minder verzuim. 95% van ons gedrag is onbewust, vaak hebben we niet door hoe we hierdoor gestuurd worden.


Wat gaan we doen?

We gaan je inspireren rondom aandacht en gastvrijheid. We laten zien waar de noodzaak ligt om hier iets mee te doen en hoeveel impact het vervolgens heeft voor medewerker en klant/gast. Daarnaast gaan jullie dit alles ook ervaren.


Door wie?

Hospitality infuser Wim Huizing neemt ons mee in de mooiste bouwstenen en praktijkervaringen van hospitality aan de hand van zijn boek: ’Kijk, wat een mooie dag. Wat hospitality voor jou kan betekenen’. Helma Loomans van Consumatics gaat ons verbazen met onderzoeksresultaten en feiten over onbewust gedrag. Anneke Hulscher en Claire Bijl nemen jullie mee in het verlangen van Fresh Forward en hoe belangrijk aandacht, gastvrijheid en vitaliteit voor ons is, hoe we met organisaties hiermee aan de slag gaan en welke impact dat heeft.


Dit betreft een besloten sessie. Staat hospitality hoog in het vaandel voor jou als organisatie en ben je benieuwd naar de mogelijkheden? Stuur dan even een mail? Helma Loomans.


Goed om te weten!

Datum: Donderdag 29 november

Tijd: 16.00 uur –19.30 uur

Plaats: Service station van Fresh Forward, Larenseweg 279, Hilversum

Cadeautje: Inclusief diner!