Terug naar overzicht

Employee Journey Event

01 november 2018

Wist je dat 80% van de bedrijven aangeeft klantgericht of gastvrij te zijn, terwijl maar 8% van hun klanten dat bevestigt? De medewerker maakt hierin het verschil!

HTC Advies en Consumatics nemen jou tijdens dit event mee naar de optimale Employee Journey. Wij geloven er in dat blije medewerkers zich fit en vitaal voelen en minder vaak ziek zijn, samen de gastvijheid verhogen en klanten ambassadeur maken van jouw organisatie. Om jou handvatten te geven medewerkers van jouw organisatie meer bevlogen te maken, presenteren we onze onderzoeken, delen we de concrete stappenplannen en opvallende voorbeelden uit de markt.

De inhoud 

We nemen je mee in de persona's van jouw organisatie. Wie werkt er bij jouw organisatie en welke randvoorwaarden moeten vanuit de belevingswereld van die persoon geregeld zijn, om een fan te zijn van jouw organisatie? Pas dan kan hij/zij dat uitstralen naar anderen en er voor zorgen dat de klant gastvrijheid ervaart. Je loopt dus ook naar buiten met concrete ideeën voor jouw medewerker persona(s) en hebt een groep met leuke andere professionals ontmoet. 

De groep 

Aanmeldingen tot op heden zijn hoofd gastvrijheid bij een zorginstelling, operationeel manager, facilitair managers van grote kantoren en meerdere HR professionals. We verwachten ongeveer 20 deelnemers, zodat we goed de diepte met elkaar in kunnen gaan. 

Ga je met ons mee op reis? We hopen je te zien.

Details 

  • Datum: Donderdag 1 november 2018
  • Ontvangst: 14.30 uur
  • Tijd bijeenkomst: 15.00 – 18.00 uur
  • Locatie: Het Amsterdamse Proeflokaal, Stadionplein 300, Amsterdam

Voor relaties zijn enkele gratis kaarten beschikbaar voor dit event van 95 euro p.p. Meld je aan!