"Think big to grow big!"

Thomas van Straaten

Music Expert & Innovation Manager


Achtergrond

In 2010 verdiende ik mijn Master in de Muziektechnologie met onderzoek naar de invloed van muziek op mensen in retail- en kantooromgevingen. Dat snijvlak tussen muziek en commercie beviel goed, en daarom ging ik aan het werk bij de wereldmarktleider op het gebied van in-store media. Ik werkte als consultant voor grote internationale merken en behaalde tegelijkertijd een Bachelor in Management Wetenschappen, als toevoeging op mijn eerdere studie. Na een periode bij Consumatics ben ik inmiddels trotse eigenaar van adviesbureau Sonic Effect, waarmee ik nauw samenwerk met het team van Consumatics. 

Functie binnen Consumatics

Wanneer zich projecten, trainingen of presentaties aandienen die goed aansluiten op mijn skillset en ervaring, neem ik deze op mij voor Consumatics.

Persoonlijk

Ik houd van een zware workout, lekker koken en strandzeilen en ben obsessief verzamelaar van allerhande horloges. 

Projecten

OSQAR concept en ontwikkeling, NIVEA, Nestlé, Pathé, Jacobs Douwe Egberts




Connect