Consumatics geeft succesvolle masterclass voor leden KHN en KopTop
Daar waar menig horecaondernemer onder normale omstandigheden geen tijd weet te vinden voor een masterclass, is dit in Coronatijd echter een welkome én aangename tijdsbesteding. Op uitnodiging van KHN afdeling Steenwijkerland en KopTop waren er dan ook veel deelnemers die wij mochten verwelkomen.
Door neuromarketing de omzet verhogen. Dat is wat neuro expert Lisanne Korfage in ongeveer 1,5 uur weliswaar online, maar enthousiast over weet te brengen. Onbewust worden er door de gast zelf al vele keuzes gemaakt. Het is aan de ondernemer de uitdaging om dit te sturen. Lisanne komt met diverse voorbeelden. Wat doen kleur en geur bijvoorbeeld in een bedrijf? Naast een paar herkenbare momenten zijn er ook verscheidene onderwerpen die, hoe eenvoudig soms ook, nieuwe inzichten geven en veelal gemakkelijk toepasbaar zijn in elk horecabedrijf.
Mijn complimenten en dank aan deze gastvrouw! Mede aan de hand van diverse leuke tips een zeer interessante en waardevolle masterclass. Een aanrader voor een ieder die straks, net als wij, weer onder normale omstandigheden maximaal resultaat wil behalen!
Patricia Rose, bestuurslid KHN afdeling Steenwijkerland en horecaondernemer in Steenwijk