Ook panellid worden en kans maken op mooie prijzen? Kijk dan hier!

 

Download de OSQAR app direct


De eerste 1.000 aanmeldingen ontvangen een gratis OSQAR Cardboard VR bril t.w.v. € 9,99

Stuur een e-mail met jouw adresgegevens en ontvang de bril gratis thuis!

 

Benieuwd wat wij voor je bedrijf kunnen doen?

Let's talk!

Terug naar overzicht

OSQAR VR


Een omgeving diepgaand en efficient testen middels Virtual Reality en ons OSQAR consumentenpanel

OSQAR (uitspraak: OSCAR) is een revolutionaire nieuwe onderzoeksmethode van Consumatics. Ons Virtual Reality onderzoeksplatform stelt organisaties in staat om ruimtes te onderzoeken op hun effect op de beleving van de consument. Of het nu gaat om nieuwe kleuren op de muur, andere muziek of totaal nieuwe winkelconcepten, we leggen sneller en nauwkeuriger dan ooit bloot wat de effecten zijn op de consument.

Hoe werkt het?

Jouw ruimte (of het nu een winkel, restaurant of kantoor is) wordt in 360 graden gefilmd. Virtueel of in real-life brengen we de gewenste onderzoeksvariabelen aan. Andere kleuren, indeling, branding, muziek, meubels, planten, verlichting, noem het maar op. We stellen een wetenschappelijk onderbouwde vragenlijst op, waarmee we het effect van de ingreep op de beleving van de consument kunnen blootleggen We selecteren precies de juiste doelgroep uit ons panel, passend bij jouw organisatie. Deze consumenten kunnen thuis, met onze OSQAR app en OSQAR VR bril, jouw ruimte virtueel bezoeken. Zij krijgen de vragen voorgeschoteld binnen de VR omgeving, alsof ze een vragenlijst invullen bij jou op de zaak. De data wordt verzameld en geanalyseerd. Binnen no-time heb je diepgaand inzicht in de effecten van de geplande ingreep, zonder ook maar een blik verf te openen!

Voordelen van VR onderzoek

  • Ingrijpende veranderingen testen zonder te hoeven verbouwen.
  • Snelle respons vanuit een groot en representatief panel.
  • Veel groter bereik dan een fysieke pilot locatie.
  • Interessante metadata van de respondenten waarmee resultaten kunnen worden uitgesplitst naar demografische, culturele of socio-economische deelgroepen.
  • Geen risico op imagoschade door ingrepen in fysieke locaties. Eerst testen, dan doen!
  • Niet gebonden aan locatie. Jouw New Yorkse concept eens testen onder Amsterdams publiek? Kijken of jouw formule in Limburg anders beleefd wordt dan in Groningen? Geen probleem in VR!

Ben jij benieuwd naar de mogelijkheden van VR onderzoek voor jouw organisatie? Ben je klaar om met ongekend inzicht nóg beter op de beleving van de klant of gast aan te sluiten? Neem dan contact op via 023-844 5660 of stuur een email naar info@consumatics.nl

Lees hier het persbericht over de lancering van OSQAR

Beluister hier het Radio 1 interview met Wenda Kielstra over OSQAR

Meer weten?

Wenda kan je hier alles over vertellen




Wenda Kielstra

Mede eigenaar